18 Kwi 2019

budowanie zespołu zespół pracowniczy
Bez wątpienia, budowanie zespołu to dla menedżera prawdziwe wyzwanie! Nie mniej, gra jest warta świeczki, aby w przyszłości posiadać efektywnie działający zespół, który w mgnieniu oka osiąga wyznaczone cele. Jak stworzyć zwycięski zespół pracowników? Jakimi etapami przebiega budowanie zespołu? Sprawdź, o czym musisz wiedzieć. Budowanie zespołu – ustal, czym jest zespół i jaki ma cel Za...

25 Mar 2019

zarządzanie pracownikami szef tyran rady jak pracować
Chciałbyś stworzyć zgrany team? Potrzebujesz radę jak współpracować z ludźmi, aby Twoja firma skutecznie działała? Dobrze trafiłeś! Efektywne zarządzanie zespołem pracowników to jedna z najważniejszych umiejętności dobrego menedżera. A lojalny i zgrany zespół to ważny kapitał każdej firmy – niezależnie od branży. Bo to przede wszystkim ludzie tworzą i rozwijają biznes. O ile są właściwie...

15 Kwi 2019

style negocjacji sposoby negocjacji
Pojęcie negocjacji jest niezwykle rozległe. Na ich temat można mówić dużo i długo. Poznanie tego zagadnienia, jak najlepiej, jest kluczowe w kontekście osiągania celów biznesowych. W tym artykule zajmiemy się sposobami negocjacji. Mogą one zaważyć na tym, czy uda Ci się wynegocjować korzystne dla siebie i swojej firmy warunki. Jakie style negocjacji wyróżniamy i który z nich jest najskut...

11 Kwi 2019

praca zespołowa praca w zespole
Zgodnie z maksymą „co dwie głowy to nie jedna” praca zespołowa powinna przynosić lepsze i szybsze efekty oraz wzmacniać pomysłowość. Czy jednak każda praca w zespole jest skuteczna? Co może powodować, że zespół działa nieefektywnie i gdzie leżą tego przyczyny? Praca zespołowa – kiedy przynosi efekty, a kiedy nie? Praca zespołowa przynosi efekty, kiedy zespół jest zgrany, potrafi się z...

08 Kwi 2019

etapy negocjacji uścisk dłoni
Zrozumienie przebiegu negocjacji jest kluczem do tego, by lepiej negocjować. I o ile poruszane tematy, wytaczane argumenty czy zachowania obydwu stron zawsze są odmienne, o tyle etapy negocjacji zwykle są identyczne. Jeżeli chcesz skuteczniej dążyć do osiągania swoich celów w rozmaitych rozmowach, poznaj je dokładnie. My oczywiście nie pozostawimy Cię osamotnionego na placu boju i opisze...

04 Kwi 2019

zarządzanie czasem pracy
Dochodzi południe. Twój kubek z kawą już od dawna jest pusty, a Ty patrzysz w ekran monitora i szukasz w nim przejścia do innego wymiaru. Takiego, w którym o tej porze większość Twoich priorytetowych zadań jest już wykonana, a pozostałą część dnia w pracy możesz poświęcić domykaniu błahych tematów. Przykro nam – takie przejście nie istnieje. Przed Tobą kilka godzin gonitwy za tym, by zro...

01 Kwi 2019

Kompetencje Menedżera
Kompetencje menedżerskie są niezwykle ważne dla dobrego rozwoju firmy. Wpływają nie tylko na procesy zarządzania, ale i sukces całej organizacji. Aby więc z powodzeniem rozwijać firmę, należy przede wszystkim zadbać o kluczowe kompetencje menedżera. Jakie są to kompetencje? Które umiejętności liczą się najbardziej we współczesnym świecie biznesu i będą równie znaczące w przyszłości? Odpo...

28 Mar 2019

negocjacje w biznesie
Trudna sztuka, która generuje dużo stresu czyli negocjacje w biznesie. Szczególnie wtedy, gdy nie mamy z nimi do czynienia na co dzień. Bardzo często zależy od nich to, czy zrealizujemy firmowe cele. Niekiedy nawet negocjacje będą miały fundamentalny wpływ na rozwój czy dalsze funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Jednak, jak pokazuje praktyka i wiele przykładów, negocjacje w biznesie można p...

28 Sty 2019

organizacja pracy
Niezależnie od tego, czy jesteś przedsiębiorcą, czy też pracownikiem firmy, do osiągania satysfakcjonujących rezultatów niezbędna jest Ci dobra organizacja pracy. To dzięki niej jesteś w stanie realizować swoje zadania sprawnie i bezproblemowo, zyskujesz niezbędne na co dzień skupienie i sprawiasz, że nawet natłok największej liczby obowiązków nie doprowadzi Cię nad skraj emocjonalnej pr...

22 Sty 2019

podejmowanie decyzji
Podejmowanie decyzji z dnia na dzień staje się coraz trudniejsze. Współczesny świat atakuje nas mnogością opcji do wyboru. Mamy coraz więcej produktów, ofert i usług dostępnych na rynku. Do tego dochodzi presja czasu i specyficzne wymagania klientów, kontrahentów czy pracowników. Jak w tym całym natłoku spraw i wyborów podjąć skuteczną decyzję biznesową, której nie będziemy żałować? Co m...