28 Paź 2018

efektywność pracy
Efektywność pracy jest wskaźnikiem, który bardzo często bywa pomijany, a to właśnie on informuje nas o skuteczności i opłacalności działań podejmowanych w organizacji.  Niestety, mało kto zastanawia się nad tym, jak może wykonać swoją pracę lepiej, poświęcając na nią mniej czasu i energii. Co zrobić, by nastąpiła poprawa efektywności pracy? Jak skutecznie sprawdzić oraz zmierzyć efektywn...

03 Paź 2018

techniki negocjacji
Techniki negocjacji mają szerokie zastosowanie nie tylko w biznesie, ale i życiu codziennym. Przede wszystkim są niezastąpione w każdym procesie sprzedaży. Obecnie znanych jest bardzo wiele technik negocjacyjnych (około 600), nie wszystkie jednak są dość skuteczne czy akceptowane. Wiele technik negocjacji wywołuje kontrowersje bądź są uznawane, jako zagrania „nie fair”.  Przedstawimy Wam...

28 Sty 2019

organizacja pracy
Niezależnie od tego, czy jesteś przedsiębiorcą, czy też pracownikiem firmy, do osiągania satysfakcjonujących rezultatów niezbędna jest Ci dobra organizacja pracy. To dzięki niej jesteś w stanie realizować swoje zadania sprawnie i bezproblemowo, zyskujesz niezbędne na co dzień skupienie i sprawiasz, że nawet natłok największej liczby obowiązków nie doprowadzi Cię nad skraj emocjonalnej pr...

22 Sty 2019

podejmowanie decyzji
Podejmowanie decyzji z dnia na dzień staje się coraz trudniejsze. Współczesny świat atakuje nas mnogością opcji do wyboru. Mamy coraz więcej produktów, ofert i usług dostępnych na rynku. Do tego dochodzi presja czasu i specyficzne wymagania klientów, kontrahentów czy pracowników. Jak w tym całym natłoku spraw i wyborów podjąć skuteczną decyzję biznesową, której nie będziemy żałować? Co m...

08 Sty 2019

Organizacja spotkań biznesowych
 „Spotkanie – słowo, występujące w dawnych czasach, określające bezpośredni kontakt i rozmowę pomiędzy co najmniej dwojgiem ludzi. Obecnie rzadko stosowane, chyba że w kontekście konferencji na Messengerze lub w innych komunikatorach internetowych.” No dobrze, może ta definicja nie jest do końca prawdziwa, ale musisz przyznać, że jest w niej trochę prawdy. Spotkania biznesowe organizowan...

03 Gru 2018

efektywność zespołu
Mówiąc o efektywności zespołu i pracy zespołowej, nie sposób na wstępie nie przytoczyć słów Henry’ego Forda, który powiedział kiedyś, że „połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces”. Trudno się z tym nie zgodzić – prawidłowe funkcjonowanie i efektywność zespołu to podstawa rozwoju przedsiębiorstwa. I wszystko to brzmiałoby pięknie, gdyby nie jeden pod...

28 Lis 2018

rozwiązywanie problemów
Rozwiązywanie problemów w organizacji to coś, z czym nie radzą sobie wszyscy szefowie. Szczególnie, gdy mówimy o czymś takim, jak twórcze rozwiązywanie problemów. I nie, nie chodzi tutaj o napisaniu przeprosin do klienta wierszem albo umieszczeniu na ścianach biura fototapet z wizerunkami znanych artystów. Zdecydowanie można znaleźć lepsze metody rozwiązywania problemów w organizacji, a ...

13 Lis 2018

efektywność pracy pracownika
Efektywność pracy pracownika pozwala nam ocenić ilość i jakość jego pracy oraz to, czy produktywnie wykorzystuje on swój czas i potencjał. Jak jednak obiektywnie zmierzyć i sprawdzić efektywność pracy pracownika? Poznaj skuteczne sposoby, aby tego dokonać!  Efektywność pracy pracownika - jak ją zmierzyć? Chcąc oceniać efektywność pracy pracownika, warto zapoznać się z tym, czym w ogóle...

30 Paź 2018

zasady negocjacji
W negocjacjach bardzo często trzeba wykazać się zimną krwią, wiedzą i sprytem. Jednak żadna z Twoich strategii nie będzie skuteczna, jeżeli nie będziesz wiedzieć, jakie są niepisane zasady negocjacji. A tych jest co najmniej kilka i mogą przeważyć szalę zwycięstwa na Twoją korzyść – szczególnie podczas trudnych debat i konfliktu interesów obu stron. Chcesz wygrywać i osiągać cele? Poznaj...

29 Paź 2018

rodzaje negocjacji
Być twardym i beznamiętnym, jak Tony Montana? A może wręcz przeciwnie – empatycznym, niczym Dalajlama? To, jaką postawę obierzesz i jaki będzie styl Twoich negocjacji, zależy tylko od Ciebie. A musisz wiedzieć, że style i rodzaje negocjacji mogą być bardzo różne, a w zależności od tego, które z nich zastosujesz w praktyce, będziesz mieć możliwość osiągnięcia różnych efektów. Zanim jednak...

24 Paź 2018

cechy dobrego negocjatora
Wpływ na udaną negocjację ma nie tylko wiedza, stosowane techniki czy doświadczenie, ale i posiadane cechy dobrego negocjatora. Co to takiego? Czy można się ich nauczyć i opanować w praktyce? Od czego zacząć? Którą ścieżką negocjacyjną podążyć i jaką postawę przyjąć, by negocjacja zakończyły się sukcesem? Poznaj cechy dobrego negocjatora, których pozyskanie, pozwoli Ci łatwiej osiągać ce...