Blog biznesowy

11 Wrz 2019

interesariusze projektu
Na to, jak przebiegać będzie realizacja Twojego firmowego projektu, wpływ ma bardzo wiele czynników – zarówno tych wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Jednym z tych najważniejszych jest bez wątpienia interesariusz projektu. Postać tajemnicza tylko z pozoru, bo tak naprawdę znana nam wszystkim. Oczywiście może występować w wielu wersjach i, w zależności od celów projektu, mieć różny wpływ n...

14 Sie 2019

zarządzanie projektami
Osiąganie celów w przedsiębiorstwie nie musi być skomplikowane, a mimo to wielu właścicieli firm nie jest w stanie skutecznie kończyć stawianych przed sobą zadań. Aby osiągać regularne sukcesy na tym polu, niezbędne jest skuteczne zarządzanie projektami, na które składa się ogromna liczba czynników i… pojęć, które warto poznać. W tym artykule przedstawimy Ci te najważniejsze, które będą ...

29 Sie 2019

metodyki zarządzania projektami
Jedną z najważniejszych decyzji każdego właściciela przedsiębiorstwa, powinno być ujednolicenie procesów przeprowadzanych w firmie. Kiedy wszyscy kierownicy i pracownicy kierować się będą wspólną ideą i zaczną stosować jedno, najlepsze narzędzie, pozwalające osiągnąć dany cel. Ponadto, możliwe będzie znaczne usprawnienie działań i uniknięcie bałaganu. Nie inaczej jest w przypadku zarządz...

26 Sie 2019

zarządzanie ryzykiem w projekcie
Ryzyko – słowo, które w jednych budzi lęk, a w drugich ekscytację. I słowo, które pojawia się w każdym elemencie naszego życia, zarówno jeżeli chodzi o wakacyjną wspinaczkę górską, jak i prowadzenie przedsiębiorstwa. Dla każdego właściciela firmy podejmowanie ryzyka jest trochę jak igranie z ogniem, ale bez wątpienia bywa niezbędne dla rozwoju firmy. Kluczowym pojęciem, jakie musisz pozn...

22 Sie 2019

harmonogram projektu
„Planowanie” – słowo, które dla każdej organizacji chcącej coś osiągnąć, jest niemal jak tlen. To dzięki niemu marzenia zamieniają się w cele, a szanse ewoluują w wielkie zwycięstwa. I właśnie to planowanie powinno być na pierwszym miejscu w przypadku wdrażania jakichkolwiek projektów – małych, dużych, mniej i bardziej ambitnych. A podstawą planowania w projektowaniu, jest harmonogram pr...

19 Sie 2019

program do zarządzania projektami
Zarządzanie projektami to zadanie niełatwe. Pozwala ono jednak znacząco usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa i przybliżyć firmę do realizowania nawet najbardziej ambitnych celów. Dlatego też, chcąc prowadzić wszelkie działania sprawnie i efektywnie, postaw na program do zarządzania projektami. Do Twojej dyspozycji jest bardzo wiele mniejszych i większych aplikacji, które pomogą Ci w...

18 Lip 2019

zarządzanie sprzedażą
Czynników, jakie mają wpływ na skuteczną sprzedaż, jest naprawdę wiele. W swojej książce „Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym” wymienia je Genowefa Sobczyk. Zwraca ona uwagę na lokalizację firmy, planowanie asortymentu, kreowanie marki, zastosowanie technologii, ceny, marketing i wiele, wiele innych czynników. Nic więc dziwnego, że w takiej studni bez dna bard...

15 Lip 2019

strategia sprzedaży
Uzyskanie wysokiej skuteczności sprzedaży jest niezwykle istotne dla każdego przedsiębiorstwa. To dzięki niej możliwe jest osiąganie satysfakcjonujących przychodów, a także dalszy rozwój firmy. Niestety, wielu przedsiębiorców zapomina o planowaniu, które w tym przypadku jest niezbędne. Strategia sprzedaży powinna być doskonale przemyślana i wdrożona z dbałością o każdy szczegół. Bez niej...

11 Lip 2019

plan sprzedaży
Planujesz budżet, entuzjazm Cię rozpiera i już wiesz, że najbliższe miesiące będą pasmem sukcesów. W końcu udało Ci się skompletować zespół wilków sprzedażowych, kupiłeś najlepsze narzędzia i pozyskałeś porządne bazy klientów. Twój plan sprzedaży nie może się nie powieść. Mijają jednak miesiące, a Twoja firma wciąż daleka jest od realizacji choćby części planu. Zyski nie rosną, a atmosfe...

08 Lip 2019

dział sprzedaży zadania
Dział sprzedaży jest w wielu firmach tym najważniejszym, od którego zależy jej sukces. Wykwalifikowani, doświadczeni i pewni swego handlowcy są dla każdego przedsiębiorstwa dużą wartością i tym, co wyróżnia ich na tle konkurencji. Jednak budowanie działu sprzedaży, który osiągnie sukces i przyczyni się do rozwoju firmy, nie jest łatwe. Jego skuteczność zależy od wielu czynników, które Ty...