Techniki, Procesy, Systemy i Narzędzia dla Lidera Zespołu Handlowego
Zarządzanie zespołem rozproszonym w sprzedaży nigdy nie było łatwe. Handlowcy to osoby przebojowe, asertywne, samodzielne i nie akceptujące łatwo swojego lidera. Poza tym sprzedaż, jak mało który obszar funkcjonowania firmy, wymaga od menadżera choćby podstawowej wiedzy z dziedziny psychologii, finansów, logistyki, zarządzania zasobami ludzkimi czy informatyki.
Przy tym menadżer zarządzający działem handlowym lub biurem obsługi klienta musi w bardzo wysokim stopniu posiąść wiedzę i umiejętności z obszarów bezpośrednio dotyczących jego pracy, takich jak komunikacja (w tym umiejętność prowadzenia spotkań, również zdalnych), przywództwo, organizacja pracy zespołu i zarządzanie nim, planowanie strategiczne, zarządzanie przez cele, analiza informacji, motywowanie, delegowanie zadań i uprawnień czy prowadzenie rekrutacji i ocen.
Opanowanie tych umiejętności jest głównym celem szkolenia „Zarządzanie Zespołem Rozproszonym w Sprzedaży – Techniki, Procesy i Narzędzia dla Lidera Zespołu Handlowego.”