Zdalna Sprzedaż Przez Telefon – Szkolenie Dofinansowane

Jak Efektywnie Prowadzić Doradczą Sprzedaż Telefoniczną? 

Szkolenie Zdalna Sprzedaż Przez Telefon – Jak Efektywnie Prowadzić Doradczą Sprzedaż Telefoniczną?” jest odpowiedzią na aktualne potrzeby rynku związane z pracą zdalną i znacznymi ograniczeniami związanymi z przemieszczaniem się oraz w kontaktach osobistych.

W odpowiedzi na te potrzeby, coraz więcej firm wdraża rozwiązania polegające na zdalnej sprzedaży przez telefon i wideo rozmowy, sprzedając swoje produkty i usługi zdalnie a duża konkurencja na rynku sprawia, że sprzedaż telefoniczna staje się coraz trudniejsza, a klienci coraz bardziej wymagający.

W trakcie tego intensywnego warsztatu uczestnicy wypracują swój unikalny styl rozmowy telefonicznej, aby brzmieć jak kompetentny sprzedawca, a nie jak nachalny telemarketer.

Rozwój zdalnej sprzedaży przez telefon może być też dobrym sposobem na ograniczenie kosztów zużycia paliwa, kosztów biurowych i czasu na dojazdy do klientów.
Szkolenie prowadzone jest przez trenera praktyka – eksperta sprzedaży telefonicznej i zdalnej.

Szkolenie Sprzedaż Przez Telefon – dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą nauczyć się skutecznej doradczej sprzedaży przez telefon oraz przy użyciu wideo.
Szczególnie skorzystają na nim: 

  • właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy, 
  • właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych, aktywnie poszukujący nowych klientów,
  • menadżerowie i koordynatorzy działów sprzedaży,
  • pracownicy działów handlowych,
  • sprzedawcy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, key account manager,
  • oraz wszystkie osoby, które na co dzień mają do czynienia ze sprzedażą i obsługą klienta.

Warsztat kierowany jest zarówno do osób pracujących w branży B2B dowolnej branży, sprzedawców działających w sprzedaży B2C.

Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane ze sprzedażą. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne oraz dobry nastrój. :)

Cele Szkolenia ze Sprzedaży Przez Telefon

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się:

  • dostosować się do konkretnego typu rozmówcy w sprzedaży przez telefon,
  • ustalać, kto jest decydentem po stronie klienta i docierać do tych osób,
  • przebijać się przez sekretarkę,
  • pozyskiwać uwagę i budować zaufanie po stronie klienta,
  • badać potrzeby klientów, zadawać pytania sondujące i identyfikować kluczowe dla klienta kwestie,
  • w sposób aktywny słuchać tego, co ma do powiedzenia klient w trakcie rozmowy telefonicznej,
  • sprawnie komunikować się przez telefon,
  • niwelować zakłócenia w trakcie rozmowy telefonicznej,
  • operować językiem korzyści w odniesieniu do zdiagnozowanych potrzeb klienta,
  • radzić sobie z obiekcjami, wątpliwościami, zastrzeżeniami i obawami klientów i potrafić je neutralizować,
  • bronić cenę swoich produktów / usług,
  • korzystać z technik zamykania (finalizowania) sprzedaży przez telefon,
  • prawidłowo podsumować zakup.

Podczas szkolenia uczestnicy nabędą wiedzę z zakresu:

  • aspektów psychologicznych rozmowy telefonicznej,
  • typów klientów w sprzedaży przez telefon,
  • techniki sprzedaży telefonicznej,
  • jak doradczo prowadzić rozmowę telefoniczną,
  • sposobów przygotowania się do sprzedaży telefonicznej,
  • skutecznych technik pracy z obiekcjami,
  • efektywnych techniki sprzedaży,
  • finalizacji sprzedaży telefonicznej,
  • jak prawidłowo podsumować zakup.

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • brać odpowiedzialność za profesjonalny kontakt telefoniczny z klientem,
  • rozumieć z czego wynika niechęć klientów do rozmów,
  • wykazywać się proaktywną postawą w sprzedaży przez telefon,
  • rozumieć jaką rolę pełni motywacja i potrafić ją pobudzać,
  • budować postawę eksperta oraz zaufanie i wiarygodność w kontakcie z klientem,
  • rozumieć, dlaczego tak ważna jest finalizacja sprzedaży telefonicznej.

DOFINANSOWANIE SZKOLEŃ NAWET DO 100%

Świadczymy usługi dofiansnowane z Unii Europejskiej nawet do 100% wartości. Zostaw nam swoje dane kontaktowe w formularzu kontaktowym, a BEZPŁATNIE:

  • sprawdzimy wszelkie możliwości dofinansowania na usługi doradcze i szkoleniowe dla Ciebie i/lub Twojej firmy,
  • pomożemy w wypełnieniu i złożeniu wniosku o dofinansowanie,
  • pomożemy w rozliczeniu dofinansowania.

Wypełnij formularz i czekaj na nasz kontakt!

    Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez MTConsulting zgodnie z polityką prywatności.

    Szkolenie Sprzedaż Przez Telefon – Program Szkolenia

    • Pewność siebie i wiara w swój produkt.
    • Siła przekonań: błędnych, ograniczających i wzmacniających w sprzedaży telefonicznej.
    • Jak działa umysł człowieka i w jaki sposób podejmuje decyzje?
    • Jak radzić sobie z uprzedzeniami do telemarketerów?
    • Czynniki kształtujące zaufanie i jak je wykorzystać w sprzedaży przez telefon?
    • Typologia klientów – 12 typów i sposoby prowadzenia rozmowy z nimi.
    • Potrzeby, motywy, postrzeganie.
    • Proces sprzedaży przez telefon: cele i etapy.
    • Jak być doradczym sprzedawcą, a nie natrętnym telemarketerem?
    • Jak badać potrzeby klienta przez telefon?
    • Prezentacja korzyści przez telefon.
    • Język korzyści i błędy w nim popełniane.
    • Radzenie sobie z obiekcjami klientów.
    • Czym jest zamknięcie sprzedaży i kiedy do niego dochodzi?
    • Czym różni się sprzedaż przez telefon, od sprzedaży tradycyjnej?
    • Umawianie spotkań przez telefon.
    • Umawianie spotkań wideo.
    • Przygotowanie spotkań wideo.
    • Przygotowanie scenariusza rozmowy – dlaczego jest on taki ważny?
    • Od czego rozpocząć przygotowanie do rozmowy, żeby nie zostać źle odebranym?
    • Efektywne godziny na sprzedaż przez telefon.
    • Jaki jest mój tryb sprzedaży – transakcyjny, czy doradczo-konsultacyjny?
    • Jak przebić się przez sekretarkę?
    • Z kim rozmawiać, żeby nie marnować czasu? Trójpodział władzy w firmie.
    • Od czego zacząć rozmowę?
    • Jak pytać klienta o czas na rozmowę i dlaczego 82% telemarketerów robi to źle?
    • Które wrażenie jest ważniejsze – pierwsze czy ostatnie?
    • Jak rozpoczynać zimny telefon?
    • Metoda 4×20, czyli zrób piorunujące pierwsze wrażenie.
    • Dostosowanie sympatii w rozmowie telefonicznej.
    • Jak ułożyć hak na uwagę?
    • Czym jest konfuzja w sprzedaży przez telefon i jak ją wywołać?
    • W jaki sposób pokazać klienta na jego zdjęciu klasowym?
    • Elevator pitch.
    • Co robić z popularnymi zmyleniami klienta: „nie mam czasu”, „nie ma decydenta”, „nie jestem zainteresowany”?
    • Zarządzanie głosem w trakcie rozmowy telefonicznej.
    • Wartość dialogu w budowaniu relacji z klientem przez telefon.
    • Wywieranie wpływu przez telefon.
    • Elementy, które utrudniają i ułatwiają skuteczne wywieranie wpływu.
    • Sposób zadawania pytań.
    • Słuchanie ze zrozumieniem.
    • Najczęstsze błędy handlowca i złe nawyki telemarketingowe.
    • Skuteczne techniki sprzedaży przez telefon.
    • Implikacje w sprzedaży telefonicznej.
    • Najczęstsze obiekcje klienta i jak sobie z nimi radzić?
    • Jak radzić sobie z krytyką Twojego produktu/usługi?
    • Co robić, gdy słyszysz w słuchawce: „To jest za drogie”, „Współpracuję już z konkurencją”, „Sam do Was zadzwonię”, „To nie jest nam potrzebne”, „Nie mam czasu”, „Nie jestem zainteresowany”?
    • Jak radzić sobie z „muszę to przedyskutować ze wspólnikiem”, aby przypadkiem nikogo nie urazić?
    • Co tak naprawdę myślą klienci, gdy mówią „Nie” i jak zmienić to w „Tak”?
    • Praca z obiekcjami zamiast walki i zbijania obiekcji.
    • Techniki pracy z obiekcją.
    • Metoda R.Z.Z.
    • Metoda niezadanych pytań.
    • Metoda LASER.
    • Czym jest zamknięcie sprzedaży telefonicznej?
    • Jakie mamy etapy zamknięcia sprzedaży?
    • Uzyskanie zgody przez telefon.
    • Techniki wywierania wpływu, pomagające w zamknięciu sprzedaży przez telefon.
    • Sygnały klienta świadczące o gotowości do zakupu.
    • Kiedy warto finalizować sprzedaż?
    • 10 skutecznych technik finalizacji sprzedaży przez telefon.
    • Jak prawidłowo podsumować zakup?

    W trakcie tego modułu uczestniczy będą ćwiczyć w praktyczny sposób zdobytą wiedzę, dzwoniąc na żywo do swoich klientów, pod okiem doświadczonego trenera.

    SZKOLENIE SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON
    KLUCZOWE KOMPETENCJE

    psychologia sprzedaży przez telefon, radzenie sobie z przekonaniami, radzenie sobie z obiekcjami klienta, proces sprzedaży telefonicznej, nawiązywanie kontaktu telefonicznego, badanie potrzeb klienta przez telefon, komunikacja z klientem przez telefon, przygotowanie scenariusza rozmowy, zamykanie sprzedaży przez telefon

    Szkolenie ze Sprzedaży Przez Telefon – Metody szkoleniowe

    Szkolenie “Zdalna Sprzedaż Przez Telefon – Jak Efektywnie Prowadzić Doradczą Sprzedaż Telefoniczną?” – szkolenie jest prowadzone następującymi metodami: 

    • Interaktywny mini wykład.
    • Dyskusja moderowana.
    • Case study.
    • Ćwiczenia w parach.
    • Ćwiczenia indywidualne.
    • Prezentacje uczestników.
    • Scenki z omówieniem.

    Zdalna Sprzedaż Przez Telefon – Trener Prowadzący Szkolenie

    Patryk Jasiński Trener Sprzedaży MTConsulting

    Patryk Jasiński

    Trener Biznesu, Ekspert Sprzedaży Przez Telefon i Obsługi Klienta

    • 11 lat doświadczenia jako praktyk sprzedaży (w tym od 10 lat na sali szkoleniowej).
    • Specjalizuje się w szkoleniach dla handlowców i działów sprzedaży telefonicznej oraz obsługi klienta.
    • Osiągnął liczne sukcesy w sprzedaży, m.in. tytuł najlepszego sprzedawcy wiodącego telekomu, podniósł sprzedaż firmy z branży poligraficznej o 230% w 8 miesięcy.
    • Pracował z Play, Orange, T-Mobile, Nielsen, ICL, Kaskada Fashion, ICL Group.
    • Jego motto przewodnie: Zmieniam telemarketerów w sprzedawców z prawdziwego znaczenia.
    • Zasłużony honorowy dawca krwi, fan czytania i swojego psa. :)


    Więcej o trenerze: Patryk Jasiński

    Sprzedaż Przez Telefon – Szkolenie Dofinansowane do 80%!

    Na szkolenie “Zdalna Sprzedaż Przez Telefon – Jak Efektywnie Prowadzić Doradczą Sprzedaż Telefoniczną? możesz uzyskać dofinansowanie z Unii Europejskiej do 80% wartości szkolenia.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a szkoleniem dla siebie i swoich pracowników, skontaktuj się z nami a bezpłatnie pomożemy w przygotowaniu oraz złożeniu wniosku i zdobyciu dofinansowania. Szczegóły pod numerem telefonu: +48 883 329 608

    Zdalna Sprzedaż Przez Telefon – Szkolenie Zamknięte

    Jeśli interesuje Cię przeprowadzenie szkolenia zamkniętego dla Twojej firmy, wypełnij poniższy formularz i zamów rozmowę lub umów się na spotkanie. Przygotujemy indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb Twoich i Twojej organizacji oraz celów i efektów, jakie chcesz osiągnąć poprzez szkolenie.

      Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez firmę MTConsulting zgodnie z polityką prywatności strony.

      SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZĄ OFERTĘ SZKOLEŃ OTWARTYCH DOFINANSOWANYCH

      W BAZIE USŁUG ROZWOJOWYCH