Pozyskiwanie Klientów – Szkolenie Dofinansowane do 80%

Prospecting, Cold Calling i Social Selling w Praktyce

Szkolenie „Pozyskiwanie Klientów Prospecting, Cold Calling i Social Selling w Praktyce” przygotowuje uczestników do samodzielnego i skutecznego pozyskiwania nowych klientów do swojej firmy.

Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się skutecznie pozyskiwać nowych klientów z uwzględnieniem różnych rodzajów komunikacji oraz kanałów dotarcia do swojej grupy docelowej. Każdy z uczestników nauczy się precyzyjnie profilować swojego klienta, aby nie marnować energii tam, gdzie nie ma potencjału.

Dodatkowo uczestnicy wypracują schemat rozmowy z klientem, dzięki czemu przezwyciężą opór i lęk w kontaktach z potencjalnymi klientami.

Szkolenie prowadzone jest przez trenera praktyka – eksperta sprzedaży telefonicznej i zdalnej.

Szkolenie Pozyskiwanie Klientów w Praktyce – dla kogo?

Szkolenie „Pozyskiwanie Klientów Prospecting, Cold Calling i Social Selling w Praktyce” dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą nauczyć się skutecznego pozyskiwania klientów, bez konieczności angażowania olbrzymich środków na reklamę.
Szczególnie skorzystają na nim: 

  • menadżerowie i koordynatorzy działów sprzedaży
  • pracownicy działów handlowych
  • sprzedawcy / handlowcy
  • przedstawiciele handlowi / key account managerowie
  • pracownicy działów call center oraz BOK
  • pracownicy działów marketingu
  • właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
  • właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych, aktywnie poszukujący nowych klientów
  • oraz wszystkie osoby, które chcą nauczyć się pozyskiwania klientów

Warsztat kierowany jest głównie do osób pracujących zarówno w segmencie B2B, jak i sprzedawców oferujących swoją ofertę do klientów B2C.

Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane ze sprzedażą. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne oraz dobry nastrój. :)

Cele Szkolenia z Pozyskiwania Klientów

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się:

  • ustalać na jakim etapie ścieżki zakupowej jest klient,
  • prowadzić skuteczne działania prospectingowe,
  • wyliczać CLV klienta,
  • sprawnie wyszukiwać potencjalnych klientów,
  • definiować swoją grupę docelową,
  • wykorzystywać zasadę Pareto w działaniach prospectingowych,
  • rzetelnie określa klienta i ustalać kto nim nie jest,
  • profesjonalnie wykorzystywać wielokanałowość w działaniach prospectingowych,
  • poprawnie konstruować zimne maile,
  • wykorzystywać różne narzędzia i kanały do prowadzenia działań prospectingowych,
  • przygotowywać haki na uwagę klienta,
  • budować profesjonalną markę osobistą,
  • struktury rozmowy przychodzącej i rozmawiać z klientem trafiającym do firmy,
  • rzetelnie prowadzić rozmowy cold callingowe,
  • rzetelnie badać potrzeby klientów,
  • przedstawiać klientowi USP i ESP oferty,
  • planować rozmowy telefoniczne, dzięki czemu spotyka się z mniejszą ilością odmów ze strony klientów,
  • skuteczne finalizować sprzedaż przez telefon.
  • rzetelnie podsumowywać zakup klienta.

Podczas szkolenia uczestnicy nabędą wiedzę z zakresu:

  • czym jest nowoczesny prospecting
  • etapów ścieżki zakupowej klienta,
  • CLV – pomiaru wartości klienta,
  • sprzedaży z wykorzystaniem social selling,
  • kim jest jego klient a kto nim nie jest,
  • struktury prowadzenia zimnych maili (cold mailing),
  • narzędzi i kanałów prospectingowych,
  • sposobów przygotowania się do rozmowy telefonicznej,
  • technik badania potrzeb klienta,
  • technik cross-sellingu I up-sellingu,
  • struktury rozmowy telefoniocznej zarówno przychodzącej, jak I wychodzącej,
  • czym jest finalizacja sprzedaży telefonicznej i jak ją przeprowadzić,
  • prawidłowego podsumowania zakupu.

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • rozumieć fundamentalną rolę działań prospectingowych,
  • wykazywać się aktywną postawą w poszukiwaniu klientów,
  • brać odpowiedzialność za działania prospectingowe,
  • rozumieć, jak należy budować wizerunek eksperta i relacje w sieci,
  • działać z pewnością siebie w działaniach cold callingowych,
  • rozumieć różnice między rozmowami przychodzącymi, a wychodzącymi.

DOFINANSOWANIE SZKOLEŃ NAWET DO 100%

Świadczymy usługi dofiansnowane z Unii Europejskiej nawet do 100% wartości. Zostaw nam swoje dane kontaktowe w formularzu kontaktowym, a BEZPŁATNIE:

  • sprawdzimy wszelkie możliwości dofinansowania na usługi doradcze i szkoleniowe dla Ciebie i/lub Twojej firmy,
  • pomożemy w wypełnieniu i złożeniu wniosku o dofinansowanie,
  • pomożemy w rozliczeniu dofinansowania.

Wypełnij formularz i czekaj na nasz kontakt!

    Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez MTConsulting zgodnie z polityką prywatności.

    Szkolenie Pozyskiwanie Klientów – Program Szkolenia

    • Wyjaśnienie czym jest prospecting?
    • Jakie korzyści płyną z działań prospectingowych?
    • Jaka jest standardowa ścieżka zakupowa klienta?
    • Kim jest suspect?
    • Jak definiować prospecta?
    • Kiedy prospect staje się klientem?
    • Czym jest i jak liczyć CLV?
    • Znaczenie cross i up-sellingu dla firmy.
    • Czym jest lejek sprzedaży?
    • Jak stworzyć lejek sprzedaży?
    • Ćwiczenie gratulacje dostałeś awans!
    • Jak określić avatar klienta?
    • Gdzie szukać klientów?
    • Czym jest scoring i jak go obliczać w sprzedaży?
    • Jak definiować moją grupę docelową?
    • Zasada Pareto w prospectingu.
    • Kto nie jest moim klientem?
    • Ćwiczenie: Tworzenia avatara idealnego klienta.
    • Jakie znaczenie mają social media w nowoczesnym prospectingu?
    • Wielokanałowość w poszukiwaniu klientów.
    • Jaka forma najbardziej pasuje do mnie?
    • Kanały dotarcia do klientów.
    • Struktura zimnych maili.
    • Narzędzia wspierające prospecting.
    • Jak generować polecenia klientów?
    • Ćwiczenie: bankiet biznesowy.
    • Jak zwiększać zasięg postów w social mediach?
    • Metoda SPA.
    • Tworzenie treści przyciągających klientów.
    • Budowanie marki osobistej.
    • Przykłady dobrych praktyk w działaniach prospectingowych.
    • Stworzenie unikalnych haków na uwagę.
    • Mój wizerunek w sieci.
    • Ćwiczenie: Bomba atomowa.
    • Czym jest social selling?
    • 10 najgorszych praktyk w social sellingu.
    • Przykłady dobrych praktyk social sellingowych.
    • Plan działań.
    • Ćwiczenie: zaplanuj swój miesiąc.
    • Czym różni się rozmowa przychodząca od wychodzącej?
    • Jaka jest struktura rozmowy przychodzącej
    • Jak uzyskać informacje o źródle kontaktu
    • Dlaczego warto weryfikować źródła kontaktu?
    • Jak zamykać sprzedaż w rozmowie przychodzącej?
    • Czym jest cold calling?
    • Jak rozpoczynać rozmowę na zimno?
    • Czym jest zdjęcie klasowe klienta?
    • Jak zastosować hak na uwagę w trakcie cold callingu?
    • Techniki badania potrzeb.
    • UPS i ESP oferty.
    • Jak efektywnie prezentować ofertę?
    • Zamknięcie i finalizacja sprzedaży.
    • Opracowanie autorskich scenariuszy rozmów.
    • Podsumowanie szkolenia.
    • Zadanie wdrożeniowe dla uczestników.

    SZKOLENIE POZYSKIWANIE KLIENTÓW
    KLUCZOWE KOMPETENCJE

    nowoczesne pozyskiwanie klientów, prospecting, social selling, cold calling,  ścieżka zakupowa klienta, cross selling, up selling, określanie grupy docelowej, budowanie avatara klienta, budowanie marki osobistej, prowadzenie rozmowy z klientem

    Szkolenie z Pozyskiwania Klientów – Metody szkoleniowe

    Szkolenie “Zdalna Sprzedaż Przez Telefon – Jak Efektywnie Prowadzić Doradczą Sprzedaż Telefoniczną?” – szkolenie jest prowadzone następującymi metodami: 

    • Interaktywny mini wykład.
    • Dyskusja moderowana.
    • Case study – analiza przypadku
    • Ćwiczenia w parach.
    • Ćwiczenia indywidualne.
    • Prezentacje uczestników.
    • Scenki z omówieniem.

    Pozyskiwanie Klientów – Trener Prowadzący Szkolenie

    Patryk Jasiński Trener Sprzedaży MTConsulting

    Patryk Jasiński

    Trener Biznesu, Ekspert Sprzedaży Przez Telefon i Obsługi Klienta

    • 11 lat doświadczenia jako praktyk sprzedaży (w tym od 10 lat na sali szkoleniowej).
    • Specjalizuje się w szkoleniach dla handlowców i działów sprzedaży telefonicznej oraz obsługi klienta.
    • Osiągnął liczne sukcesy w sprzedaży, m.in. tytuł najlepszego sprzedawcy wiodącego telekomu, podniósł sprzedaż firmy z branży poligraficznej o 230% w 8 miesięcy.
    • Pracował z Play, Orange, T-Mobile, Nielsen, ICL, Kaskada Fashion, ICL Group.
    • Jego motto przewodnie: Zmieniam telemarketerów w sprzedawców z prawdziwego znaczenia.
    • Zasłużony honorowy dawca krwi, fan czytania i swojego psa. :)


    Więcej o trenerze: Patryk Jasiński

    Pozyskiwanie Klientów – Szkolenie Dofinansowane do 80%!

    Na szkolenie “Pozyskiwanie Klientów Prospecting, Cold Calling i Social Selling w Praktyce? możesz uzyskać dofinansowanie z Unii Europejskiej do 80% wartości szkolenia.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a szkoleniem dla siebie i swoich pracowników, skontaktuj się z nami a bezpłatnie pomożemy w przygotowaniu oraz złożeniu wniosku i zdobyciu dofinansowania. Szczegóły pod numerem telefonu: +48 883 329 608

    Pozyskiwanie Klientów w Praktyce – Szkolenie Zamknięte

    Jeśli interesuje Cię przeprowadzenie szkolenia zamkniętego dla Twojej firmy, wypełnij poniższy formularz i zamów rozmowę lub umów się na spotkanie. Przygotujemy indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb Twoich i Twojej organizacji oraz celów i efektów, jakie chcesz osiągnąć poprzez szkolenie.

      Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez firmę MTConsulting zgodnie z polityką prywatności strony.

      SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZĄ OFERTĘ SZKOLEŃ OTWARTYCH DOFINANSOWANYCH

      W BAZIE USŁUG ROZWOJOWYCH