Szkolenie Zarządzanie Zespołem Pracowniczym – Początkujący Lider Zespołu jest jednym z kilku szkoleń z obszaru szkoleń menedżerskich i zarządzania pracownikami w naszej ofercie. Jego celem jest uzbrojenie menedżerów w niezbędne kompetencje potrzebne do zarządzania zespołem pracowniczym w dzisiejszych czasach.
Szkolenie „Zarządzanie Zespołem Pracowniczym – Początkujący Lider Zespołu”, to szkolenie podstawowe, przygotowujące uczestników do samodzielnego zarządzania zespołem pracowników. Warsztat obejmuje rozwój najbardziej istotnych kompetencji z punktu widzenia zarządzania ludźmi.
Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się budować autorytet lidera, wyznaczać i komunikować cele pracownikom, delegować i egzekwować zadania, prowadzić spotkania, motywować i angażować zespół do współpracy oraz udzielać informacji zwrotnych i dyscyplinować pracowników.
Warsztat prowadzony jest przez praktyka – eksperta zarządzania zespołami i kompetencji interpersonalnych.