Szkolenie Zarządzanie Relacjami z Klientami – Efektywny Proces Sprzedaży w Praktyce

Koronawirus COVID-19 zmienia świat, biznes i życie pracowników. Takie rzeczy jak praca zdalna, home office czy wykorzystanie nowoczesnych technologii do komunikacji wewnętrznej oraz kontaktu z klientami stają się normą i tworzą nową rzeczywistość biznesową. Nadzwyczajna sytuacja wymaga nadzwyczajnych rozwiązań również w takich obszarach, jak sprzedaż i obsługa klienta.

Szkolenie Zarządzanie Relacjami z Klientami – Efektywny Proces Sprzedaży w Praktyce jest odpowiedzią na te potrzeby.

Dzięki udziałowi w szkoleniu zweryfikujesz swoją dotychczasową strategię sprzedaży, określisz na nowo profil idealnego klienta i dostosujesz pod niego proces sprzedaży. Poznasz skuteczne sposoby na pozyskiwanie klientów oraz budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami w nowej rzeczywistości. Dowiesz się również, z jakich narzędzi korzystać by optymalizować i monitorować procesy sprzedaży oraz jak wybrać odpowiedni System CRM.

UWAGA! To nie jest kolejne nudne szkolenie, podczas którego wysłuchasz nudnego wykładu, jak ważne jest budowanie i zarządzanie relacjami z klientami. To szkolenie dzięki któremu wypracujesz na nowo swój idealny proces sprzedaży dopasowany do Twojego idealnego klienta i specyfiki Twojej firmy oraz poznasz od praktycznej strony narzędzia do zarządzania relacjami z klientami.

Zarządzanie Relacjami z Klientami – Dla kogo to szkolenie?

Szkolenie kierowane jest do wszystkich osób, które chcą zoptymalizować i podnieść efektywność procesów sprzedaży w nowej rzeczywistości biznesowej (nowoczesne technologie, koronawirus, praca zdalna / home office, kryzys gospodarczy, rozproszona struktura sił sprzedaży) oraz chcą budować długotrwałe relacje z klientami.

Zarządzanie Relacjami z Klientami – szkolenie szczególnie przyda się:

  • Przedsiębiorcom poprawić efektywność procesów sprzedaży
  • Menedżerom sprzedaży, którzy chcą poznać metody i narzędzia do efektywnego zarządzania strukturami handlowymi (również rozproszonymi)
  • Osobom przeznaczonym do awansu na kierownicze stanowisko w dziale sprzedaży
  • Handlowcom i pracownikom działów sprzedaży chcącym skutecznie realizować plany sprzedażowe i osiągać swoje cele
  • Freelancerom i osobom pracującym w branży B2B, które potrzebuję metod i narzędzi by skutecznie obsługiwać klientów i zwiększać sprzedaż.

Cele szkolenia  z Zarządzania Relacjami z Klientami

Czego nauczysz się podczas szkolenia z zarządzania przez cele?

  • Będziesz potrafił wskazać i opisać potrzeby oraz oczekiwania różnych grup klientów
  • Będziesz potrafił diagnozować potrzeby i oczekiwania klientów
  • Nauczysz się określać profil idealnego klienta i dokonywać segmentacji klientów
  • Będziesz potrafił opracować i zaprojektować efektywny proces sprzedaży
  • Nauczysz się wykorzystywać narzędzia komunikacji elektronicznej w celu nawiązania i utrzymania kontaktu z klientem
  • Będziesz potrafił indywidualizować ofertę i sposób kontaktu z klientem
  • Będziesz potrafi określić istotne z punktu widzenia procesu sprzedaży kryteria w doborze systemu CRM
  • Poznasz ofertę rynkową rozwiązań technologicznych typu CRM oraz będziesz potrafił wykorzystać narzędzia ICT i oprogramowanie wspierające zarządzanie relacjami z klientami

Szkolenie Zarządzanie Przez Cele 2.0 – wiedza, jaką zdobędziesz:

  • Poznasz korzyści, jakie wynikają z wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientami
  • Poznasz przepisy prawne odnoszące się do pozyskiwania i przechowywania danych klientów
  • Będziesz potrafił wskazać związek pomiędzy strategią generalną przedsiębiorstwa i strategią marketingową
  • Poznasz różne strategie i kanały pozyskiwania klientów
  • Poznasz narzędzia marketingowe nastawione na kształtowanie relacji z klientem
  • Będziesz umiał wskazać czynniki mające znaczenie dla lojalności klienta
  • Poznasz najważniejsze modele zachowań konsumentów

Po szkoleniu z zarządzania przez cele będziesz:

  • dostrzegać znaczenie relacji bezpośredniej w utrzymaniu klienta
  • dostrzegać różnorodność potrzeb swoich klientów
  • brać odpowiedzialność za efektywność w procesie pozyskiwania i obsługi klientów

DOFINANSOWANIE SZKOLEŃ NAWET DO 100%

Świadczymy usługi dofiansnowane z Unii Europejskiej nawet do 100% wartości. Zostaw nam swoje dane kontaktowe w formularzu kontaktowym, a BEZPŁATNIE:

  • sprawdzimy wszelkie możliwości dofinansowania na usługi doradcze i szkoleniowe dla Ciebie i/lub Twojej firmy,
  • pomożemy w wypełnieniu i złożeniu wniosku o dofinansowanie,
  • pomożemy w rozliczeniu dofinansowania.

Wypełnij formularz i czekaj na nasz kontakt!



    Wybierz z listy wielkość firmy



    Szkolenie Zarządzanie Relacjami z Klientami – Program szkolenia

    • Strategia biznesowa a strategia marketingowa i strategia sprzedaży
    • Strategie i metody pozyskiwania klientów
    • Pozyskiwanie klientów – kanały i narzędzia
    • Lejek marketingowy i lejek sprzedaży
    • Budowanie relacji z klientami – korzyści, etapy, metody i zasady
    • Strategia współpracy z kluczowymi klientami
    • Budowanie lojalności klientów
    • Określenie profilu idealnego klienta
    • Diagnoza potrzeb i oczekiwań klientów
    • Modele zachowań konsumentów i ścieżka zakupowa klientów
    • Czym jest proces sprzedaży i jaka jest jego rola?
    • Rodzaje procesów sprzedaży
    • Uczestnicy procesu sprzedaży – role, odpowiedzialność i zadania
    • Dobór etapów i zadań w procesie sprzedaży
    • Projektowanie procesu sprzedaży
    • Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o klientach
    • Kwestie prawne w pozyskiwaniu przetwarzaniu danych klientów
    • Segmentacja klientów
    • Kwalifikowanie leadów
    • Zarządzanie szansami sprzedaży
    • Spotkania i komunikacja z klientami w nowej rzeczywistości
    • KPI i analiza skuteczności sprzedaży
    • Jak wybrać i wdrożyć odpowiedni system CRM?
    • Narzędzia wspieracjące zarządanie relacjami z klientami
    • Realne case study procesu sprzedaży firmy działającej w branży B2B
    • Najważniejsze funkcjonalności dobrego i skutecznego systemu CRM w praktyce
    • Zadanie wdrożeniowe dla uczestników: stworzenie idealnego profilu klienta + informacja zwrotna od trenera (do 1 tygodnia po szkoleniu)
    • Zadanie wdrożeniowe dla uczestników: zaprojektowanie procesu sprzedaży na podstawie profilu idealnego klienta i ścieżki zakupowej klienta + informacja zwrotna od trenera (do 2 tygodni po szkoleniu)
    • Konsultacje online w ramach wypracowania procesu sprzedaży i wyboru odpowiedniego systemu CRM (do 1 miesiąca po szkoleniu)

    UWAGA! Szkolenie Zarządzanie Relacjami z Klientami – Efektywny Proces Sprzedaży w Praktyce kończy się zadaniem wdrożeniowym, rozliczanym przez trenera podczas sesji follow-up do 2 tygodni po szkoleniu. Dodatkowo uczestnicy otrzymują dostęp do zamkniętej grupy dyskusyjnej przeznaczonej wyłączenie dla uczestników szkolenia, której celem jest dalsze wsparcie we wdrażaniu oraz doskonaleniu metod i systemu zarządzania relacjami z klientami i wsparcia we wdrażaniu systemu CRM.

    ZARZĄDZENIE RELACJAMI Z KLIENTAMI – SZKOLENIE – KLUCZOWE KOMPETENCJE

    projektowanie procesu sprzedaży, budowanie strategii sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, projektowanie lejków sprzedaży, budowanie lojalności klientów, pozyskiwanie klientów, diagnozowanie potrzeb klientów, segmentacja klientów, kwalifikacja leadów, zarządzanie szansami sprzedaży, analiza skuteczności sprzedaży

    Szkolenie Zarządzanie Relacjami z Klientami – Metody szkoleniowe

    Zarządzanie Przez Cele – szkolenie jest prowadzone następującymi metodami:

    • Interaktywny mini wykład
    • Dyskusja moderowana
    • Case study
    • Prezentacja multimedialna
    • Ćwiczenia indywidualne
    • Ćwiczenia w parach i grupowe
    • Symulacje

    Trener prowadzący – Szkolenie Zarządzanie Relacjami z Klientami

    trenerzy

    Mariusz Tomaszewski

    Przedsiębiorca, Trener i Doradca Biznesowy, Psycholog

    Szkolenie prowadzone jest przez naszego głównego trenera i właściciela firmy Mariusza Tomaszewskiego. Jest zdecydowanym praktykiem biznesu. Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach menedżerskich średniego i wyższego szczebla. Ma swój osobisty wkład w rozwój marki Media Expert – z małej rodzinnej firmy do największej sieci sklepów z elektroniką użytkową w Polsce.

    Specjalizuje się w tematyce wygrywających strategii, efektywności osobistej, zespołowej i organizacyjnej oraz zarządzania sprzedażą . Podczas szkolenia stawia na praktyczne umiejętności, które popiera konkretnymi studiami przypadków i przykładami z własnego doświadczenia zawodowego.

    Więcej o trenerze na stronie trenerskiej Mariusz Tomaszewski – Skuteczność w Życiu i Biznesie

    Szkolenie Zarządzanie Relacjami z klientami – Szkolenie Zamknięte

    Jeśli interesuje Cię przeprowadzenie szkolenia zamkniętego dla Twojej firmy, wypełnij poniższy formularz i zamów rozmowę lub umów się na spotkanie. Przygotujemy indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb Twoich i Twojej organizacji oraz celów i efektów, jakie chcesz osiągnąć poprzez szkolenie.



      Wybierz z listy wielkość firmy



      Sprawdź również nasze inne szkolenia sprzedażowe z oferty.