Szkolenie Zarządzanie Relacjami z Klientami – Efektywny Proces Sprzedaży w Praktyce
Koronawirus COVID-19 zmienia świat, biznes i życie pracowników. Takie rzeczy jak praca zdalna, home office czy wykorzystanie nowoczesnych technologii do komunikacji wewnętrznej oraz kontaktu z klientami stają się normą i tworzą nową rzeczywistość biznesową. Nadzwyczajna sytuacja wymaga nadzwyczajnych rozwiązań również w takich obszarach, jak sprzedaż i obsługa klienta.
Szkolenie Zarządzanie Relacjami z Klientami – Efektywny Proces Sprzedaży w Praktyce jest odpowiedzią na te potrzeby.
Dzięki udziałowi w szkoleniu zweryfikujesz swoją dotychczasową strategię sprzedaży, określisz na nowo profil idealnego klienta i dostosujesz pod niego proces sprzedaży. Poznasz skuteczne sposoby na pozyskiwanie klientów oraz budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami w nowej rzeczywistości. Dowiesz się również, z jakich narzędzi korzystać by optymalizować i monitorować procesy sprzedaży oraz jak wybrać odpowiedni System CRM.