Profesjonalna Obsługa Klienta – Szkolenie Dofinansowane

Proces i Psychologia Sprzedaży w Praktyce

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta – Proces i Psychologia Sprzedaży w Praktyce” przygotowuje uczestników do skutecznej obsługi klientów we wszystkich możliwych kanałach z uwzględnieniem osobistych preferencji klientów. Każdy z uczestników otrzyma wiedzę i zyska umiejętności wpływające na bezpośrednie zadowolenie klientów z poziomu obsługi w jego firmie. Pozna trendy profesjonalnej obsługi klienta, dzięki czemu sprawnie, szybko i skutecznie obsłuży każdego, nawet trudnego klienta.

Profesjonalna Obsługa Klienta – Proces i Psychologia Sprzedaży w Praktyce” to warsztat, który jest odpowiedzią na nieustającą potrzebę każdej firmy dotyczącą podnoszenia jakości obsługi swoich klientów. Mając na uwadze, że pozyskanie nowego klienta jest dużo bardziej kosztowne od utrzymania obecnego, szkolenie pomoże każdej osobie obsługującej klientów w skutecznej i profesjonalnej obsłudze klientów, aby klienci nie odchodzili od firmy ze względu na kiepską obsługę klienta.

W trakcie tego intensywnego warsztatu uczestnicy wypracują unikalne oraz skuteczne sposoby obsługi klientów, również trudnych i reklamacyjnych.

Szkolenie prowadzone jest przez trenera praktyka – eksperta sprzedaży telefonicznej i zdalnej.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta – dla kogo?

Szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta – Proces i Psychologia Sprzedaży w Praktyce” dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą nauczyć się skutecznej obsługi klienta stacjonarnego i zdalnego.

Szczególnie skorzystają na nim: 

  • pracownicy działów obsługi klienta telefonicznej, stacjonarnej, jak i internetowej,
  • menadżerowie i koordynatorzy działów obsługi klienta,
  • pracownicy działów handlowych,
  • sprzedawcy / handlowcy,
  • przedstawiciele handlowi / key account managerowie,
  • pracownicy działów call center oraz BOK,
  • właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy,
  • właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych,
  • oraz wszystkie osoby, które chcą nauczyć się profesjonalnej obsługi klienta.

Warsztat kierowany jest głównie do osób pracujących zarówno w segmencie B2B, jak i pracowników obsługujących klientów w segmencie B2C.

Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane z obsługą klienta. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne oraz dobry nastrój. :)

Cele Szkolenia z Profesjonalnej Obsługi Klienta

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się:

  • definiować czym jest prospecting,
  • ustalać na jakim etapie jest klient,
  • profesjonalnie obsługiwać klientów,
  • unikać największych błędów w obsłudze klienta,
  • rozpoznawać konkretny typ klienta,
  • radzić sobie z trudnym klientem,
  • sprawnie rozpoczynać rozmowę z klientem,
  • słuchać w aktywny sposón tego, co ma do powiedzenia klient w trakcie rozmowy telefonicznej,
  • definiować grupę docelową,
  • radzić sobie z reklamacjami klientów,
  • dostosować treści i formę do konkretnego kanału,
  • radzić sobie z lękiem przed dzieleniem się wiedzą,
  • operować pytaniami w sposób odpowiedni,
  • prowadzić rozmowę przychodzącą,
  • rozpoznawać potrzeby klientów,
  • w ciekawy sposób opowiadać o swoich produktach/ usługach,
  • radzić sobie z obiekcjami i wątpliwościami klientów,
  • dosprzedawać produkty i usługi,
  • sprawnie finalizować sprzedaż.

Podczas szkolenia uczestnicy nabędą wiedzę z zakresu:

  • zasad profesjonalnej obsługi klienta,
  • jak prawidłowo obsługiwać klientów,
  • typologii osobowości klientów,
  • kim jest jego klient i kto nim nie jest,
  • zdefiniowania z którym typem klienta będzie mieć niezgodność charakterów i jak się w tej sytuacji zachować,
  • jak prawidłowo rozpoczynać rozmowę,
  • technik badania potrzeb,
  • technik cross i up sellingu.
  • sposobów obsługi klienta w różnych kanałach sprzedaży,
  • czym jest finalizacja sprzedaży telefonicznej,
  • jak prawidłowo podsumować zakup.

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • rozumieć w jaki sposób profesjonalnie obsługiwać klienta,
  • wykazywać się aktywną postawą w dosprzedaży produktów i usług,
  • brać odpowiedzialność za profesjonalną obsługę klienta,
  • rozumieć, jak prowadzić klienta w procesie obsługi,
  • działać z pewnością siebie w trudnych sytuacjach,
  • rozumieć różnice między ludźmi i dostosować się do nich.

DOFINANSOWANIE SZKOLEŃ NAWET DO 100%

Świadczymy usługi dofiansnowane z Unii Europejskiej nawet do 100% wartości. Zostaw nam swoje dane kontaktowe w formularzu kontaktowym, a BEZPŁATNIE:

  • sprawdzimy wszelkie możliwości dofinansowania na usługi doradcze i szkoleniowe dla Ciebie i/lub Twojej firmy,
  • pomożemy w wypełnieniu i złożeniu wniosku o dofinansowanie,
  • pomożemy w rozliczeniu dofinansowania.

Wypełnij formularz i czekaj na nasz kontakt!

    Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez MTConsulting zgodnie z polityką prywatności.

    Szkolenie Obsługa Klienta – Program Szkolenia

    • Dlaczego klienci odchodzą od firm?
    • Jakie są oczekiwania klienta zgłaszającego się do firmy?
    • Dekalog błędów w obsłudze klienta.
    • Jaką postawą powinien wykazać się pracownik BOK?
    • Jaki jest czas, w którym klient powinien otrzymać odpowiedź?
    • Multikanałowość w obsłudze klienta.
    • Kiedy roszczenie klienta jest zasadne, a kiedy nie?
    • System ICARE.
    • Kim jest trudny klient?
    • Jak oddzielić człowieka od problemu?
    • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
    • Czym jest asertywne zaplecze?
    • Typologia klientów.
    • Typy ludzi wg. Junga, Einseckiego, Inside Discovery i zwierząt
    • Jakim typem ja jestem?
    • Jak dostosować się do konkretnego typu rozmówcy?
    • Kiedy występuje tzw. Niezgodność charakterów.
    • Ćwiczenie: Dostosuj przekaz.
    • Od czego zacząć rozmowę?
    • Które wrażenie jest ważniejsze pierwsze czy ostatnie?
    • Metoda 4×20 czyli zrób piorunujące pierwsze wrażenie.
    • Dostosowania sympatii w rozmowie telefonicznej.
    • Zasady Suvre vivre w rozmowie telefonicznej.
    • Jak rozpoczynać rozmowę względem kanału obsługi.
    • Jak ułożyć hak na uwagę?
    • Czym jest konfuzja i jak ją wywołać?
    • Ćwiczenie: Rozpocznij skutecznie rozmowę
    • Czym są potrzeby?
    • Rodzaje potrzeb.
    • Jakie bóle mają moi klienci?
    • Rodzaje pytań.
    • Parafraza.
    • Metodologia SPIN
    • Metodologia drzewka.
    • Sekwencja OSG.
    • Czym jest cross i up selling?
    • Jakie korzyści niesie skuteczny cross i up seling?
    • Trójkąt sprzedaży wiązanej.
    • Metody cross sellingowe.
    • Metody up sellingowe.
    • Jak prowadzić dosprzedaż bez wciskania?
    • Kiedy robić dosprzedaż, a kiedy nie warto tego robić?
    • Zamknięcie sprzedaży jako proces.
    • Jak prawidłowo podsumować zakup.
    • Rekomendacje- najlepszy klient na świecie.
    • Sygnały klienta świadczące o gotowości do zakupu.
    • 10 skutecznych technik finalizacji sprzedaży.
    • Najczęstsze obiekcje klienta i jak sobie z nimi radzić.
    • Jak radzić sobie z krytyką Twojego produktu/ usługi?
    • Co robić, gdy słyszysz: “To jest za drogie, współpracuję z konkurencją; sam do was zadzwonię; to nie jest nam potrzebne; nie jestem zainteresowany; nie mam czasu”?
    • Jak radzić sobie z „muszę tę sprawę przedyskutować ze wspólnikiem” aby przypadkiem nikogo nie urazić?
    • Co tak naprawdę myślą Klienci, gdy mówią „Nie” i jak zamienić to w „Tak”
    • Praca z obiekcjami zamiast walki i zbijania obiekcji.
    • Techniki pracy z obiekcją,
    • Metoda R.Z.Z.
    • Metoda niezadanych pytań
    • Metoda LASER
    • Co jest moim USP.
    • Czym jest ESP.
    • Gdzie są nośniki wartości klienta.
    • Jak mówić, żeby nas słuchano.
    • Skończ z katalogami!

    SZKOLENIE OBSŁUGA KLIENTA
    KLUCZOWE KOMPETENCJE

    nawiązanie kontaktu, typologia klientów, badanie potrzeb, prezentacja oferty, zbijanie obiekcji, radzenie sobie z wątpliwościami klienta, asertyność,  prowadzenie rozmowy z klientem, parafrazowanie, zamknięcie sprzedaży, dosprzedaż, cross selling, up selling, 

    Szkolenie z Obsługi Klienta – Metody szkoleniowe

    Szkolenie “Profesjonalna Obsługa Klienta – Proces i Psychologia Sprzedaży w Praktyce” – szkolenie jest prowadzone następującymi metodami: 

    • Interaktywny mini wykład.
    • Dyskusja moderowana.
    • Case study – analiza przypadku
    • Ćwiczenia w parach.
    • Ćwiczenia indywidualne.
    • Prezentacje uczestników.
    • Scenki z omówieniem.

    Profesjonalna Obsługa Klienta – Trener Prowadzący Szkolenie

    Patryk Jasiński Trener Sprzedaży MTConsulting

    Patryk Jasiński

    Trener Biznesu, Ekspert Sprzedaży Przez Telefon i Obsługi Klienta

    • 11 lat doświadczenia jako praktyk sprzedaży (w tym od 10 lat na sali szkoleniowej).
    • Specjalizuje się w szkoleniach dla handlowców i działów sprzedaży telefonicznej oraz obsługi klienta.
    • Osiągnął liczne sukcesy w sprzedaży, m.in. tytuł najlepszego sprzedawcy wiodącego telekomu, podniósł sprzedaż firmy z branży poligraficznej o 230% w 8 miesięcy.
    • Pracował z Play, Orange, T-Mobile, Nielsen, ICL, Kaskada Fashion, ICL Group.
    • Jego motto przewodnie: Zmieniam telemarketerów w sprzedawców z prawdziwego znaczenia.
    • Zasłużony honorowy dawca krwi, fan czytania i swojego psa. :)


    Więcej o trenerze: Patryk Jasiński

    Obsługa Klienta – Szkolenie Dofinansowane do 80%!

    Na szkolenie “Profesjonalna Obsługa Klienta – Proces i Psychologia Sprzedaży w Praktyce możesz uzyskać dofinansowanie z Unii Europejskiej do 80% wartości szkolenia.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a szkoleniem dla siebie i swoich pracowników, skontaktuj się z nami a bezpłatnie pomożemy w przygotowaniu oraz złożeniu wniosku i zdobyciu dofinansowania. Szczegóły pod numerem telefonu: +48 883 329 608

    Obsługa Klienta – Szkolenie Zamknięte

    Jeśli interesuje Cię przeprowadzenie szkolenia zamkniętego dla Twojej firmy, wypełnij poniższy formularz i zamów rozmowę lub umów się na spotkanie. Przygotujemy indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb Twoich i Twojej organizacji oraz celów i efektów, jakie chcesz osiągnąć poprzez szkolenie.

      Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez firmę MTConsulting zgodnie z polityką prywatności strony.

      SPRAWDŹ RÓWNIEŻ NASZĄ OFERTĘ SZKOLEŃ OTWARTYCH DOFINANSOWANYCH

      W BAZIE USŁUG ROZWOJOWYCH