Profesjonalna Obsługa Klienta – Szkolenie Dofinansowane
Proces i Psychologia Sprzedaży w Praktyce
Szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta – Proces i Psychologia Sprzedaży w Praktyce” przygotowuje uczestników do skutecznej obsługi klientów we wszystkich możliwych kanałach z uwzględnieniem osobistych preferencji klientów. Każdy z uczestników otrzyma wiedzę i zyska umiejętności wpływające na bezpośrednie zadowolenie klientów z poziomu obsługi w jego firmie. Pozna trendy profesjonalnej obsługi klienta, dzięki czemu sprawnie, szybko i skutecznie obsłuży każdego, nawet trudnego klienta.
„Profesjonalna Obsługa Klienta – Proces i Psychologia Sprzedaży w Praktyce” to warsztat, który jest odpowiedzią na nieustającą potrzebę każdej firmy dotyczącą podnoszenia jakości obsługi swoich klientów. Mając na uwadze, że pozyskanie nowego klienta jest dużo bardziej kosztowne od utrzymania obecnego, szkolenie pomoże każdej osobie obsługującej klientów w skutecznej i profesjonalnej obsłudze klientów, aby klienci nie odchodzili od firmy ze względu na kiepską obsługę klienta.
W trakcie tego intensywnego warsztatu uczestnicy wypracują unikalne oraz skuteczne sposoby obsługi klientów, również trudnych i reklamacyjnych.
Szkolenie prowadzone jest przez trenera praktyka – eksperta sprzedaży telefonicznej i zdalnej.