SZYMON NĘCKI
Trener umiejętności menedżerskich, szczególnie tych związanych ze sztuką negocjacji, zarządzaniem zespołem i skuteczną komunikacją. Szymon Nęcki ukończył studia z psychologii na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Posiada także tytuły magistra z zarządzania i marketingu (obydwa kierunki studiował na Uniwersytecie Jagiellońskim).
Doświadczenie trenerskie zdobywał u boku cenionego eksperta oraz trenera – prof. Zbigniewa Nęckiego. Wspólnie prowadzili treningi m.in. dla: Vademecum, Anvix, Orylion, Asap Education, Ośrodka Szkoleń i Informacji Effect, May Agency Training, Warto Szkolić, Liderap a także liczne zajęcia w ramach studiów podyplomowych (UJ, UP) oraz MBA (Politechnika Krakowska).
Szymon Nęcki prowadzi także działalność naukową w ramach studiów doktoranckich w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracował w grantach NCBR i NCN na UJ. Obecnie zarządza własnym zespołem badawczym oraz współpracuje przy realizacji grantów NCN realizowanych na Uniwersytecie SWPS. Należy do Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej.
TRENER KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Szymon Nęcki wyznaje zasadę, że sposób prowadzenia zajęć jest równie ważny co ich treść. Bez stworzenia atmosfery otwartości, zaangażowania i uczestnictwa w procesie szkoleniowym nawet najlepsza wiedza pozostaje bezużyteczna. Dlatego zajęcia prowadzi metodą interaktywną, sprzyjającą aktywności wszystkich uczestników treningu. Każdy z bloków tematycznych omawianych na szkoleniu składa się z czterech elementów: wprowadzenia (w formie krótkiego, interaktywnego wykładu), ćwiczenia, gier symulacyjnych oraz omówienia wyników gier pod kątem omawianego zagadnienia.
Pozwala to nie tylko na zaznajomienie się z omawianą problematyką, ale też praktyczne opanowanie umiejętności. Podczas treningów stosuje także testy, które umożliwiają uczestnikom trafniejsze rozpoznanie własnych cech i zdolności przydatnych w sytuacjach zawodowych. Udostępnia obszerne i ciekawe materiały szkoleniowe ułatwiające utrwalenie wiedzy zdobytej podczas treningu.
Szkolenie z Komunikacji Interpersonalnej jest umożliwieniem zasad i dostarczeniem niezbędnych narzędzi do budowania poprawnych relacji interpersonalnych w swojej pracy.