KINGA FROMLEWICZ

Kinga Fromlewicz

Specjalistka do spraw Budowania Wizerunku i Rozpoznawalności Firm. Kinga Fromlewicz posiada 20-letnie doświadczenia w pracy dla największych polskich i zagranicznych firm. Pracowała jako dziennikarka mediów lokalnych i ogólnopolskich. 

Od lat szkoli i wspiera w kontaktach z mediami zarządy i prezesów spółek giełdowych. Jest ekspertką kreowania wizerunku, a także Employer Branding. Ponadto doskonale radzi sobie z tematem zarządzania kryzysem wizerunkowym w social media i komunikacji skierowanej do inwestorów. Posiada doświadczenie zawodowe jako trenerka biznesu. Jest specjalistką Public Relations i Relacji Inwestorskich.

Wykładowczyni studiów podyplomowych na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy i w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Przygotowuje, obsługuje technicznie i prowadzi warsztaty oraz kursy online. Tworzy podcast “Bez Szyldu”, a także jest autorką książki „Zostań Królową PR”.

Trener Budowania Wizerunku i Rozpoznawalności Firm

Kinga Fromlewicz to trenerka biznesu i absolwentka Szkoły Trenerów SET. Ma doświadczenie w pracy w sali szkoleniowej z dużą grupą uczestników, jak i w pracy warsztatowej  i 1-1 z wyższą kadrą menedżerską i zarządami spółek. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru szeroko pojętej komunikacji i zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstw i osób.

Kinga Fromlewicz Kształtowanie Wizerunku Firmy

W realizacji szkoleń wykorzystuje połączenie doświadczenia w pracy z biznesem, z umiejętnością przygotowania skutecznego procesu edukacyjnego.

Jak sama twierdzi, z managerami i specjalistami pracuje nad przygotowaniem ich do wystąpień publicznych. Słynie z tego, że nie opowiada o kolorze krawata czy sposobie zaplatania dłoni. Po prostu uświadamia, że najważniejsze jest to, co mają powiedzieć, czyli ich przekazy strategiczne.

Szkolenia Kingi Fromlewicz realizowane są w formule warsztatów, podczas których wykorzystuje case studies. Za każdym razem szkolenia trenerki poprzedzone są badaniem potrzeb. W dodatku program jest modyfikowany pod konkretne oczekiwania. Jak twierdzi, ma to związek z praktycznym podejściem do realizacji szkoleń. Szkolenia mają  dawać uczestnikom wiedzę i narzędzia do natychmiastowego wdrożenia w codziennej pracy. Wszystkie szkolenia specjalistki ds. budowania marki i rozpoznawalności firmy, poprzedzają pre-worki dla uczestników. Natomiast z ich wyników wspólnie z uczestnikami korzysta w sali szkoleniowej. Jak twierdzi, to gwarantuje najwyższy poziom dopasowania do realnej sytuacji.

Specjalizuje się w trzech obszarach szkoleniowych: Komunikacja, Marka Eksperta, Digital WELLBEING.