Do firmy doradczo-szkoleniowej MTConsulting z Piły poszukujemy ambitnej i nastawionej na własny rozwój osoby na stanowisko: Asystent/ka ds. Obsługi Klienta i Organizacji Szkoleń

GŁÓWNE OBOWIĄZKI

OBSŁUGA KLIENTA

– Obsługiwanie klientów indywidualnych na szkolenia otwarte
– Obsługa zamówień internetowych na szkolenia otwarte
– Obsługiwanie klientów biznesowych oraz bieżąca komunikacja
– Umawianie i organizowanie spotkań z klientami biznesowymi
– Przygotowywanie ofert dla klientów biznesowych
– Wspieranie klientów w pozyskiwaniu funduszy unijnych na usługi rozwojowe

ORGANIZACJA SZKOLEŃ

– Prowadzenie kalendarza szkoleń i wydarzeń firmowych
– Pomoc w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych
– Organizowanie szkoleń i innych wydarzeń firmowych
– Komunikacja i wsparcie dla uczestników szkoleń oraz trenerów
– Podsumowywanie, raportowanie i rozliczanie projektów szkoleniowych
– Obsługiwanie i ewidencjonowanie dokumentacji związanej ze realizowanymi usługami
– Aktualizacja informacji o szkoleniach i innych usługach w internecie

CECHY IDEALNEGO KANDYDATA

– Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office (szczególnie Word i Power Point)
– Umiejętność sprawnego wyszukiwania, porządkowania i agregowania treści
– Zmysł estetyczny do tworzenia atrakcyjnych treści (materiałów)
– Dobra znajomość zasad pisowni i gramatyki języka polskiego
– Wysokie zdolności organizacyjne
– Odpowiedzialność, pracowitość oraz własna inicjatywa
– Wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne
– Ambicja i duża chęć do rozwoju
– Poczucie humoru i pozytywne nastawienie do życia :)
– Rozpoczęte lub ukończone studia wyższe

Jeśli pytania: „Jak mogę zrobić to lepiej?”, „Jak uzyskać lepsze efekty?” itp. nie są Ci obce, to ta oferta jest dla Ciebie.

CO OFERUJEMY

– Umowę o pracę na cały etat
– Pracę w Pile od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
– Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i efektów pracy
– Przyjazną atmosferę pracy w oparciu o wzajemny szacunek
– Ciekawą i rozwijającą pracę w rozwijającej się firmie
– Możliwość uczestniczenia w szkoleniach i ciekawych projektach
– Swoją wiedzę i doświadczenie oraz duże wsparcie we wdrożeniu i realizacji zadań
– Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w branży szkoleniowej
– Niezbędne narzędzia pracy

Jeśli jesteś zainteresowany/a ogłoszeniem, wyślij swoje zgłoszenie (CV) na adres: biuro@mtc.pl lub zapytaj o szczegóły pod numerem telefonu 696 766 991.

Nie zapomnij w CV dopisać klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”