Jak Sprzedawać Więcej z Pomocą LinkedIn

– najlepszego portalu biznesowego na świecie.

Szkolenie Jak Sprzedawać Więcej z Pomocą LinkedIn – jest przeznaczone dla mikro i małych przedsiębiorstw, które chcą uzyskać profesjonalne źródło nowych kontaktów do potencjalnych klientów biznesowych (prospecting), rozeznać się w nowych rynkach i branżach, a także zwiększyć sprzedaż na terenie zarówno Polski, jak i całego świata – jeśli choć komunikatywnie znają język angielski.

Ponadto na szkoleniu najwięcej skorzystają osoby początkujące w kontakcie z portalem LinkedIn lub te, które znają go i korzystają z niego aktywnie, ale nie uzyskują biznesowych korzyści w postaci nowej sprzedaży.

Co ważne, szkolenie oprzemy na bezpłatnej opcji konta, zatem uzyskiwanie poznanych na szkoleniu korzyści nie będzie wiązało się z jakimikolwiek późniejszymi kosztami finansowymi.

Program szkolenia:

1. Profil na LinkedIn.

– określenie swoich unikalnych wartości;

– zakładanie profilu;

– profesjonalny wygląd profilu;

– dostępne opcje dodatkowe;

2. Określenie grupy docelowej klientów.

– kogo poszukuję;

– w jakich branżach;

– na jakich rynkach;

– jak docierać do klientów;

3. Budowanie sieci kontaktów na LinkedIn.

– klucze znajdowania właściwych kontaktów;

– wysyłanie zaproszeń do kontaktu;

– odpowiadanie (akceptowanie) na zaproszenia do kontaktu;

– dodatkowe źródła wiedzy i inspiracji na temat potencjalnych kontaktów;

4. Budowanie wizerunku eksperta na LinkedIn.

– zasady tworzenia eksperckich postów;

– źródła sprawdzonej, biznesowej wiedzy do postów;

– źródła legalnych, bezpłatnych materiałów marketingowych,

które można używać komercyjnie;

– komentowanie, reagowanie na posty innych użytkowników;

5. Generowanie nowej sprzedaży.

– nawiązywanie relacji z osobami z sieci kontaktów;

– umawianie spotkań biznesowych;

– pozyskiwanie rekomendacji i poleceń;

– ofertowanie;

Linkedin
Linkedin

Metodologia szkolenia:

Każdy z 5 działów szkolenia będzie poprzedzony miniwykładem z prezentacją w celu wprowadzenia uczestników w zagadnienia. Następnie uczestnicy wykonywać będą indywidualne ćwiczenia/zadania, po czym w mniejszych grupach omówione zostaną powstałe rezultaty. Wykorzystamy także burzę mózgów, aby pomóc poszczególnym branżom w kreatywnym wykorzystaniu możliwości LinkedIn.

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia

Mierzalnym efektem szkolenia będzie sprecyzowana grupa docelowa klientów, profesjonalny profil i zaplanowane działania wizerunkowe oraz wysłane, co najmniej 50 zaproszeń do sieci kontaktów.

Na szkoleniu uczestnicy uzyskają wiedzę z zakresu wykorzystywania portalu linkedIn do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych i generowania nowej sprzedaży, a także budowania wizerunku eksperta w swojej dziedzinie.

Natomiast uzyskane umiejętności określania grupy docelowej klientów, tworzenia profesjonalnych postów i zapraszania do sieci kontaktów nowych i wartościowych partnerów, pozwoli w czasie krótszym niż 4 tygodnie wygenerować pierwszą sprzedaż lub umówić kilka spotkań z nowymi partnerami biznesowymi.

Cel biznesowy

Wynikiem szkolenia będzie stworzony lub profesjonalnie poprawiony profil na portalu LinkedIn, który pozwoli na zbudowanie wizerunku eksperta w swojej dziedzinie, nawiązywanie kontaktów i generowanie nowej sprzedaży.

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności określania docelowej grupy klientów, budowania wizerunku eksperta i pozyskiwania zleceń/sprzedaży z pomocą portalu LinkedIn.

Maksymalna liczba uczestników

24

Grupa docelowa

Mikro i małe przedsiębiorstwa działające zarówno na rynkach wysokiej konkurencji, jak i w niszach, jednak pragnące się wyróżnić i w sposób organiczny (bez płatnej reklamy) pozyskiwać nowe kontakty i nową sprzedaż, zarówno na terenie Polski, jak i innych krajów.

Warunki uczestnictwa

Aby najlepiej skorzystać ze szkolenia zachęcamy do przyniesienia ze sobą najlepiej laptopa, lecz może być również tablet czy smartfon.

Na miejscu zapewniamy dostęp do Internetu.

Materiały dla uczestników usługi

Każdy z uczestników otrzyma w wersji elektronicznej materiały szkoleniowe, dyplom uczestnictwa oraz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku w celu dalszej interakcji z uczestnikami i prowadzącym.

Trener prowadzący szkolenie:

Karol Bartkowski – certyfikowany trener z 16-letnią praktyką, doświadczony mówca, sprzedawca z dorobkiem ponad 100 000 000 zł sprzedaży -> informacje o trenerze

Termin szkolenia Miejsce szkolenia Cena
12.04.2018r.

lub

10.05.2018r.

godz. 9.00 – 17.30 (z przerwami)

Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie 1 497,00 zł brutto

1 217,07 zł netto

*Cena z maksymalnym dofinansowaniem: 293,49zł brutto

UWAGA!

Istnieje możliwość dofinansowania szkolenia

dowiedz się więcej -> Szkolenia dofinansowane BUR